26.02.2019r. Ogłoszenie o zmianie treści SIWZ dotyczy: postępowania na zakup wraz z dostawą nowego ciągnika do transportu odpadów powstałych w wyniku oczyszczania ścieków na Oczyszczalnię ścieków
Brzeziny, dnia 26.02.2019r.
Ogłoszenie o zmianie treści SIWZ
Dotyczy: postępowania na zakup wraz z dostawą nowego ciągnika do transportu odpadów powstałych w wyniku oczyszczania ścieków na Oczyszczalnię ścieków
Zamawiający tj. Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Brzezinach działając na podstawie § 18 pkt 6 Regulaminu Zamówień Sektorowych przez ZUK Sp. z o.o. Brzeziny wprowadzony Uchwałą Nr 10/2011 Zarządu Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Brzezinach z dnia 17.10.2011r.:
I. dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków w ten sposób, że Załącznik Nr 1 do SIWZ otrzymuje brzmienie:
(pieczęć oferenta) |
Załącznik nr 1 do SIWZ
FORMULARZ OFERTY
Brzeziny, dnia ...........................
Nazwa Oferenta: ..........................................................................................
Adres: ..........................................................................................................
TEL. ...........................................................................................................
E-MAIL ………………………………………………………………….
REGON: ....................................................................................................
NIP: ..........................................................................................................
Zamawiający: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o.
95-060 Brzeziny
ul. Przemysłowa 14
W odpowiedzi na ogłoszenie o postępowaniu o udzielenie zamówienia sektorowego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
zakup wraz z dostawą nowego ciągnika do transportu odpadów powstałych w wyniku oczyszczania ścieków na Oczyszczalnię ścieków
Ja ( imię i nazwisko) .........................................................................................................
w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy oświadczam, że :
1.Oferuję/-my wykonanie całego zamówienia, zgodnie z wszystkimi wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiotowego postępowania za wynagrodzeniem ryczałtowym:
1) Cena netto za realizację całego zamówienia (bez podatku VAT) ..............................zł
( słownie bez podatku VAT)..........................................................................................zł
2) Podatek VAT ...........................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................................zł
3) Cena brutto za realizację całego zamówienia ( z podatkiem VAT) ..................................zł.
( słownie z podatkiem VAT)..............................................................................................zł.
w tym za:
- zakup nowego ciągnika do transportu odpadów powstałych w wyniku oczyszczania ścieków na Oczyszczalnię ścieków:
1) Cena netto (bez podatku VAT) ..............................zł
( słownie bez podatku VAT)..........................................................................................zł
2) Podatek VAT ...........................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................................zł
3) Cena brutto ( z podatkiem VAT) ..................................zł.
( słownie z podatkiem VAT)..............................................................................................zł.
- dostawę nowego ciągnika do transportu odpadów powstałych w wyniku oczyszczania ścieków na Oczyszczalnię ścieków:
1) Cena netto (bez podatku VAT) ..............................zł
( słownie bez podatku VAT)..........................................................................................zł
2) Podatek VAT ...........................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................................zł
3) Cena brutto z podatkiem VAT) ..................................zł.
( słownie z podatkiem VAT)..............................................................................................zł.
1a. Załączam do oferty wypełnioną tabelę zgodności parametrów przedmiotu zamówienia (Zał. Nr 6 do SIWZ)
2. Oświadczam/-my, że zamierzam /nie zamierzam/ powierzyć podwykonawcom wykonanie
następujących części zamówienia:
.....................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
za które będziemy ponosić odpowiedzialność jak za wykonane przez nas osobiście.
W przypadku zamierzenia powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom należy wypełnić i załączyć do oferty zał. Nr 4
3.Oświadczam/-my, że wyrażam zgodę na zapłatę za wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie 30 dni od złożenia poprawnie wystawionej faktury VAT, po wykonaniu przedmiotu zamówienia i po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru.
4.Oświadczam/-my, że zapoznałem się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszę do niej zastrzeżeń oraz uzyskałem konieczne informacje do właściwego wykonania zamówienia (zapoznałem się z dokumentacją przetargową).
5.Uważam/-my się za związanego niniejszą ofertą przez okres wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia wykonamy w terminie od dnia …………………………
do dnia …………………………
7. Udzielam/-my ………. miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, Zamawiającemu przysługują uprawnienia wynikające z rękojmi. Uprawnienia te mogą być realizowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
8. W przypadku wyboru oferty zobowiązuje/-my się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ,
9. Oświadczam/-my, iż tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania stanowią informacje zawarte w następujących dokumentach………………. (podać strony oferty) dołączone do oferty jako jej odrębna część.
..............................................................................
(podpis i pieczątka imienna uprawnionego(-ych) przedstawiciela(-li) wykonawcy)
11. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej
Nazwisko, imię ................................................................................................................
Stanowisko ......................................................................................................................
Telefon .......................................... Fax ..........................................................................
Zakres:
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
Załącznikami do niniejszego formularza stanowiącymi integralną część oferty są:
1) 2) 3) 4) 5) 6)
|
.............................................................................................................................................................. .............................................................................................................................................................. .............................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................... ...............................................................................................................................................................
|
|
11. Inne informacje oferenta:
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
................................................, ......................... 2019 r.
...........................................................................................
(podpis i pieczątka imienna uprawnionego(-ych) przedstawiciela(-li) Wykonawcy )
II. Pozostałe warunki przetargu nieograniczonego pozostają bez zmiany.