Zakład Usług Komunalnych Sp.zo.o. w Brzezinach

26.02.2019r. Ogłoszenie o zmianie treści SIWZ dotyczy: postępowania na zakup wraz z dostawą nowego ciągnika do transportu odpadów powstałych w wyniku oczyszczania ścieków na Oczyszczalnię ścieków

Brzeziny, dnia 26.02.2019r.

 

 

Ogłoszenie o zmianie treści SIWZ

 

Dotyczy: postępowania na zakup wraz z dostawą nowego ciągnika do transportu odpadów powstałych w wyniku oczyszczania ścieków na Oczyszczalnię ścieków

 

Zamawiający tj. Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Brzezinach działając na podstawie § 18 pkt 6 Regulaminu Zamówień Sektorowych przez ZUK Sp. z o.o. Brzeziny wprowadzony Uchwałą Nr 10/2011 Zarządu Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Brzezinach z dnia 17.10.2011r.:

I. dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków w ten sposób, że Załącznik Nr 1 do SIWZ otrzymuje brzmienie:

 (pieczęć oferenta)

Załącznik nr 1 do SIWZ

 

 

         FORMULARZ  OFERTY

                                                          

                                                                                                             Brzeziny, dnia ...........................

                  

Nazwa Oferenta: ..........................................................................................

Adres: ..........................................................................................................

TEL. ...........................................................................................................

E-MAIL ………………………………………………………………….

REGON: ....................................................................................................

NIP: ..........................................................................................................

 

Zamawiający:                                                                                        Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. 

                                                                                                                         95-060 Brzeziny

                                                                                                                 ul. Przemysłowa 14

 

 

 

                         W odpowiedzi na ogłoszenie  o postępowaniu  o udzielenie zamówienia sektorowego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

zakup wraz z dostawą nowego ciągnika do transportu odpadów powstałych w wyniku oczyszczania ścieków na Oczyszczalnię ścieków

 

Ja ( imię i nazwisko) .........................................................................................................

w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy oświadczam, że :

 

1.Oferuję/-my wykonanie całego zamówienia, zgodnie z wszystkimi wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiotowego postępowania za wynagrodzeniem ryczałtowym:

1) Cena netto za realizację całego zamówienia  (bez podatku VAT) ..............................zł

   ( słownie bez podatku VAT)..........................................................................................zł

2) Podatek VAT  ...........................................................zł

     (słownie: ...............................................................................................................................zł

 3) Cena brutto  za realizację całego zamówienia  ( z podatkiem VAT) ..................................zł.

      ( słownie  z podatkiem VAT)..............................................................................................zł. 

w tym za:

- zakup nowego ciągnika do transportu odpadów powstałych w wyniku oczyszczania ścieków na Oczyszczalnię ścieków:

 1) Cena netto  (bez podatku VAT) ..............................zł

   ( słownie bez podatku VAT)..........................................................................................zł

2) Podatek VAT  ...........................................................zł

     (słownie: ...............................................................................................................................zł

3) Cena brutto  ( z podatkiem VAT) ..................................zł.

      ( słownie  z podatkiem VAT)..............................................................................................zł. 

- dostawę nowego ciągnika do transportu odpadów powstałych w wyniku oczyszczania ścieków na Oczyszczalnię ścieków:

 1) Cena netto (bez podatku VAT) ..............................zł

   ( słownie bez podatku VAT)..........................................................................................zł

2) Podatek VAT  ...........................................................zł

     (słownie: ...............................................................................................................................zł

3) Cena brutto  z podatkiem VAT) ..................................zł.

      ( słownie  z podatkiem VAT)..............................................................................................zł.

1a. Załączam do oferty wypełnioną tabelę zgodności parametrów przedmiotu zamówienia (Zał. Nr 6 do SIWZ)

2. Oświadczam/-my, że zamierzam /nie zamierzam/  powierzyć podwykonawcom  wykonanie

    następujących części zamówienia:

.....................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................

za które będziemy ponosić odpowiedzialność jak za wykonane przez nas osobiście.

W przypadku zamierzenia powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom należy wypełnić i załączyć do oferty zał. Nr 4

3.Oświadczam/-my, że wyrażam zgodę na zapłatę za wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie 30 dni od złożenia poprawnie wystawionej  faktury VAT,  po wykonaniu przedmiotu zamówienia i po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru.

4.Oświadczam/-my, że zapoznałem się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszę do niej zastrzeżeń oraz uzyskałem konieczne informacje do właściwego wykonania zamówienia (zapoznałem się z dokumentacją przetargową).

5.Uważam/-my się za związanego niniejszą ofertą przez okres wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.         

6. Przedmiot zamówienia wykonamy w terminie od dnia …………………………

do dnia …………………………

7. Udzielam/-my ………. miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, Zamawiającemu przysługują uprawnienia wynikające z rękojmi. Uprawnienia te mogą być realizowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

8.  W przypadku wyboru oferty zobowiązuje/-my się do podpisania umowy w terminie  i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ,

9. Oświadczam/-my, iż tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania stanowią informacje zawarte w następujących dokumentach………………. (podać strony oferty) dołączone do oferty jako jej odrębna część.

 

        

                                       ..............................................................................

(podpis i pieczątka imienna uprawnionego(-ych) przedstawiciela(-li)     wykonawcy)

 

11. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej

Nazwisko, imię ................................................................................................................

Stanowisko ......................................................................................................................

Telefon .......................................... Fax ..........................................................................

Zakres:

  • do reprezentowania w postępowaniu
  • do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

 

Załącznikami do niniejszego formularza stanowiącymi integralną część oferty są:

 

1)

2)

3)

4)

5)

6)

 

 

..............................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

 

 

11. Inne informacje oferenta:

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

................................................, ......................... 2019 r.       

 

 

                             

...........................................................................................

                                                                                                                                                   (podpis i pieczątka imienna uprawnionego(-ych) przedstawiciela(-li) Wykonawcy )

 

II. Pozostałe warunki przetargu nieograniczonego pozostają bez zmiany.

Metadane

Data publikacji : 26.02.2019
Data modyfikacji : 26.02.2019
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Usług Komunalnych Sp.z o.o.
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Łącka Anita
Osoba modyfikująca informację:
Łącka Anita

Opcje strony

do góry